17 November 2018 premiere in Cultuurhuis de Eendracht in Gemert.

Klik hier om direct kaarten te bestellen.
De voorstellingen zijn op:
- zat 17 november 20.15 u
- zon 18 november 14.00 u
- zon 18 november 20.15 u
- zat 24 november 20.15 u
- zon 25 november 14.00 u
- zondag 25 november 20.15 u
Klik hier voor de sponsoren van Shrek de Musical
Klik hier voor materialen die STEMP verhuurt van vorige musicals.

FANTASTISCHE RECENSIES VOOR DE MUSICAL  ’SCROOGE – A CHRISTMAS CAROL’ VAN STEMP

Na de zes zeer succesvolle opvoeringen van ‘The Sound of Music’ in november 2012 was ook de tweede musical van STEMP een doorslaand succes. December 2014 heeft STEMP 8 uitvoeringen gedaan van Scrooge, A Christmas Carol. Alle voorstellingen waren uitverkocht en het publiek was laaiend enthousiast. Ook de recensies waren unaniem lovend:

“Scrooge , A Christmas Carol van Stichting Theater en Musical Producties uit Gemert, levert met deze productie een prestatie van groot formaat……….eigenlijk zou je willen dat deze voorstelling in een groter theater zou staan en voor een langere periode………”
Musical Nieuws

“Theaterstichting STEMP is er duidelijk in geslaagd om na het weergaloze succes van „The Sound of Music”, weer een prachtige productie neer te zetten. Af en toe vergat ik even dat ik naar een amateur productie zat te kijken en dan doe je als amateur productie iets heel erg goed. Ieder talent uit de cast werd in deze voorstelling benut”
Musical Sites

„Dit is voor een amateur productie van heel hoog niveau………ik vond het geweldig, echt prachtig. Het past helemaal in de kerstsfeer. Met dat decor en die kostuums lijkt het wel een musical van Joop van den Ende.”
 Eindhovens Dagblad

scrooge-krant

Kaartverkoop ‘ SHREK de Musical’ is gestart.
Lees bericht

STEMP genomineerd voor de Amateur Musical Awards in 2 categorieën.
Lees bericht