13 November 2020 premiere in Cultuurhuis de Eendracht in Gemert.

Klik hier voor de sponsoren van Shrek de Musical
Klik hier voor materialen die STEMP verhuurt van vorige musicals.

Taart voor cast en crew STEMP
5 november 2011 13:07

GEMERT – Stichting Theater en Musical Producties (STEMP) vierde zondag 30 oktober de officiële aftrap van haar nieuwste theaterproductie The Sound of Music in Kunstlokaal Gemert. Voorzitter Ton Manders: “Na een weekend in september vol audities is de cast nu officieel bekend. Samen met de crew gaan we er een fantastische productie van maken.”

Door Daan Vries

Naast kennismaken werd er volgens traditie bij een musical taart gegeten. Ook lieten de decorbouwers 3D-tekeningen zien om iedereen alvast een indruk te geven van de indeling van het toneel. Verder werden er portretfotos gemaakt van de cast en nam het kledingteam de maten op van de toneelspelers. “Er zullen meer dan honderd kostuums gemaakt moeten worden. Daarmee willen we uiteraard zo snel mogelijk starten, zodat we niet in tijdnood komen”, aldus kledingmaakster Louise Minnema.

Aan het einde van de middag kregen alle castleden een informatieboekje, het script en de vocal score mee naar huis. Manders: “Iedereen kan nu beginnen met het van buiten leren van de dialoogteksten en de liedjes, zodat we in november 2012 zes geweldige voorstellingen kunnen neerzetten.”

STEMP AFTRAP 023
De cast en crew van STEMP bij The Sound of Music-taart.

STEMP AFTRAP 033
De jongeheren von Trapp hebben zin in De Sound of Music-taart.

» Klik hier om terug te gaan